kadın soğumaktaydı gün be gün..
yüreği hala kor..yere göğe sığmaz;
öyleki büyük..!
yine de kadın,
soğumaktaydı gün be gün...
kadının saçları beline kadar inerdi;
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Doğum gününüz münasebeti ile
uğradığım sayfanızda
bu güzel çalışmanızla karşılaştım.
tebrikler.
Yaşayacaklarınız
yaşadıklarınızdan
daha renkli
daha hareketli
daha bereketli
geçmesi temennsi ile
doğum gününüzü tebrik ediyor
sağlık mutluluk ve başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ediyorum
Nerelerdsin?Ne alemdesin Gazel??
selam..
Şiir güzelmiş..
Anlatım müthişti, zor olanı anlatmakta başarılı...
Kutlarım sevgiyle şairi.NurdanÜnsal
hüzün ve duygu içten ve etkileyici bir tema ile...
saygılarımla kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta