Giderken sen
Gökyüzündeki kanat sesleriyle uyudum
İki gözü kara kuşun gürültüsü getirdi geceyi
Hain ya da vefa yoksunu, bilmiyorum
Bildiğim
Gidişin ve kanat sesleri...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Galiba yalnışlığı ben yaptım.Giderken serisine tersten başlayarak.Şiirlerini henüz okumaya başladım Gülay ama sanki biraz imge boşluğu var gibi.
hain yada vefa yoksunu...kesinlikle..!
kutlarım!
giden yalnızca bir kanat sesi kadar tını bırakıyorsa bırak gitsin bence de
Bütünlük yok
İmge bombardımanı
bilme.. bilme ki gidişininde anlamı olsun..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta