Sevgilim
Dağın göğsüne penceresini dikmiş bir köy evinde sevdim ben seni
Sabahları nar ağacında şakıyan kuşlar
Akşamları keçi çanları şâhittir aşkımıza
Ocağımızda ateş
Soframızda şarap
Gökten yere serdiğin yıldızlar şâhittir
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzel günlerin sonunda aşk en başında aşkla hayata bakmak varken olmuş gibi bazen gittiği her yere götürür insanı kalbi. Güzel bir şiir okudum, teşekkür ederim. Aynı şeyleri hissettiğimi düşündürdü bana.
Şiir ruhun derinliklerinde bir pencere açmaktır . Bu pencereden bazen yaşanmışlıklarımız bazende izlenimlerimiz bazen de yaşayamadıklarımız şiire yansır. Kısaca insan duygularına ait her şeyi şiirde buluruz.Tıpkı bu şiirde olduğu gibi…Yüreğine ve emeğine sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta