Giden Şiiri - Yorumlar

Turgut Bahadır
67

ŞİİR


3

TAKİPÇİ

Ne kovabildim
Ne de kıyabildim.
O gitmeyeni evlatlık edindim
İçimde besledim.
Beraber kahvaltılar yaptık.
El ele yürüdük.
Şarkılar söyledik, şiirler yazdık.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta