sakladığım düşlerimde bir ara sokak
iz düşümünde akşam kırıntılarını
gagalayan ürkek serçe gölgesisin
ürpererek ay doğar yolun bitiminden
gözlerimden sağanaklar dökerim
güze açan yorgun kasımpatısın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kutluyorum...sevgiler.
Evet finali daha güzel noktalamışsınız Eylül hanım
//GİT//
//gitme zamanı demiştin//
//benim hiç zamanım kalmadı bak//
//GİDEMİYORUM//
Hayat bilmecesini
tam çözdüm diyorum
çözemiyorum.
tam gitme zamanı derken
elde değil gidemiyor/um/sun.
düşündüren şiirin Eylülünü kutlarım.
güzel bir şiirdi can..beğenerek okudum..
Özgün sesi ve tınısıyla yetkin bir şiir.
İnsanın,içinde bulunduğu çıkmazları belirleyen söylemler.
Özene/emeğe erdemle.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta