GİDEMEM
Yüreğinde binlerce sitem
Dinmiyor o amansız sızı
Ben miyim bunlara hep neden
Ben miyim aşkın mızıkçısı…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aşkta yollar pamuk ipliğiyle bağlı olunca, bin parçaya bölünebiliyor kalpler. can kırıklıklarıyla dolu olsa da gidilmek, kaybolmak istenmez bir türlü sevgiden. İçli bir şarkı olacak diye umut ediyorum güzel şiirini. Yüreğine sağlık.
Yaralı Cengâverim
Affet beni bencilim
Sensiz ne çok bensizim
Git desen de asla gidemem…
Canım tam puanla sevgiler
Sitem ve tutkulu güzel sevda şiiri.Tebrik ederim.
Güzel pişmanlık dile getiren şiir sizin gibi şair anlatır birikimli böyle yalın kapalı olmayan saygılarımla
Yaralı Cengâverim
Affet beni bencilim
Sensiz ne çok bensizim
Git desen de asla gidemem…
Gitmeyin de,kendinden gitmek olur mu?gelmek zaten zor..Aşkı okumak ayrı güzel dizelerinizde Naime hanım..yüreğinize sağlık.. çok beğendim..
sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta