Hüznüm oldu sevdan ben çekemedim
Bu aşkın içinden bir çıkamadım
Resimleri bile bak yakamadım
Gitsende sen benden ben gidemedim
Boş verdim hayatı dert gelsede bir
Beni yüreğinden o silse de bir
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




yüreğinize sağlık gitmek yada kalmak aslında gidememek bütün olay.
Hadi askerlik daha bitmedi mi::)))
Anıyor olsam da seni duyma hiç
Devir çok değişdi aman uyma hiç
Beni bu ellerde yalnız koyma hiç
Gitsen de sen benden ben gidemedim.
Başarılarının devamını diliyor.. saygılar sunuyorum..
Kafiye , uyak mükemmel.yüreğine sağlık Mehmet
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta