Gideceksin! Gözlerimde bulutlar nemlenecek,
Gideceksin! Aklım yüreğime seni gömecek,
Gideceksin! Yanağımdan göz yaşım dökülecek,
Gideceksin! Pişmanlığımda senle gidecek.
Gideceksin! Dağlar bile ağlayacak ardından,
Gideceksin! Tek umut kalmayacak bana yarından,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




harikulade ! yürekden tebrikler ederim sayin bay Gültekin...okudugum siirlerinde hüzün yüklü...! hos duygularda kal...Yakup icik Melle/almanya
bu kadar çok gideceksin çok fazla.
gerçekten çok. bi özelliği dekalmıyor güzelliği de.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta