Sen Hiç Ateş Böceği Gördün mü..?
Başlangıcı olmayan bir yolun sonuda olmazmış sevgili,
Karanlık bir gecenin içinden aydınlığı kucaklamak kadar zor,
Okyanusların ucsuz bucaksız derinliğine dalmak kadar imkansız,
Kara kışın ortasında ayak yalın dolaşma,belki de zatüreye yakalanmaktı,
Senle hesaplaşmak isteyen yaşamın en zor sınavıydı belki de bu...
Kaçmak istesen kaçamazsın,adımların geri geri giderken,
Bende bıraktığın teninin kokusunu almadan mı gideceksin,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebrikler sızıde sayfama beklıyorum degerlı yorumlarınız ıcın tesekkurler
o gidişler olmasa bu satırlar yazılırmıy dı hiç...tebrikler....soyad daşım
Gittiğin yerde bir ben bulursan mutlu ol diyeceğim sadece.....
harika olmuş ne güzel anlatım kutlarım
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta