GERİ DÖN
Gittiğin yollara baka kalalı mevsimler geçti.
Rüzgarlar silip, geçti ayak izlerini.
Ama ne zaman
Ne de mevsimler unutturabildi seni bana.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sevgili ayşeğül , bak yine uyak yapayım diye şiirsel ses tonu açısından daha kayda değer bir vurguyu verememişsin.
' dön geri '
son mısrayı yine kafiyeye kurban etmişsin böyle yazarak.
' geri dön '
burada yazılması gerekn bence.
selamlarım.
ALLAH YOLUNU ACIK ETSIN HER SEYE LAIKSIN BU SIIRLERINLE SEN VE SEVDIGINEDE KAVUSTURSUN BÖYLE SEVILIRSIN INSALLAH KARSILIGINI AYNI SEKILDE SEVDIGINDEN ALIRSIN
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta