Hamdi amca çok dürüst biriydi,
Sanki ailemizden bir kişiydi,
O öldü şimdi,
Ama henüz her şey bitmedi.
Özlüyoruz onu her zaman,
Görüyoruz baktığımız her yerde her an,
Konuşuyoruz ne iyiydi diye ardından.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tebrik ederim gönül dostum bu ne güzel şiir dost Kaleminizin gücü yine güçlü yüreğinizin sesi ellerinize hükmetmiş yüreğinize kaleminize sağlık yüreğiniz güçlü kaleminiz daim olsun 10 + puan
Değerli yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Saygılarımla...
'DOST İSTERSEN, ALLAH(CC) YETER! EVET, O DOST İSE HERŞEY VE HERKES DOSTTUR!'
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta