Yoksula garibe uzanan eldi
Dikenler içinde açılan güldü
Söz gümüş sükut altındır derdi
Gerçek bir dost idi Mustafa abi.
Asla eksilmezdi onun sevgisi
Ne yazık acımaz çıktı yazısı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğine sağlık bir dosta yazılmış güzel bir çalışma kutlarım
dostluk adına güzel bir ithaf ve çalışma olmuş kutlarım selam ve dualarımla
Bir dost kaybetmenin acısını çok iyi bilirim, sizi çok iyi anlıyorum..Rabbim rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşaallah. Size de sabırlar diliyorum..
Takdir-i İlahi demekten başka elden bir şey gelmiyor.
Güzel dizelerdi, yüreğiniz dertlerden uzak olsun..
RABBİM MEKANINI CENNET EYLESİN.SİZE VE YAKINLARINA SABRI CEMİL NASİP ETSİN.SELAM VE SAYGILARIMLA
Bu dörtlüklerimi Erzurum un tortum kazasından olan hemşerim aynı zamanda abim kadar değer verdiyim ALLAH cc rahmetine kavuşan Mustafa abime hitaben yazdım----YÜREĞİNE SABIR DİLİYORUM ÜSTAD VEFALI KALEMİNİ KUTLARIM SAYGILARIMLA
Sayın Acar hoş geldiniz
ama dertli geldiniz, Bu
can dostunuzun kabri pür nur
mekanı cennet olsun, kalan-
lara Allah'dan sabr- cemil
niyaz ederim. Ağıdınızı da
tebrik eder muhabbetle
selamlarım.
Bedri Tahir Adaklı
başınız sağolsun..vefalı insanlar unutulmaz..yüreğinize sağlık..
Vefalı yüreğinizi kutlarım.Saygılar.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta