Ey insanoğlu, dünyayı sınırsız sanıyorsun, bu yüzden cehalete uyup sınırsız acı çekiyorsun, başkalarına bakarak şekil alıyorsun, gerçek doğruyu bulup kendini ona göre yetiştirmiyorsun!
Ben ne diyeyim sana, sende haklısın her şey yalan burada ama neden yalanı hak edip bir de hak etmedim diyorsun?
Biliyorum çaresizsin, bahanen var ama kendini kirletmen de var.
Ne olacak sence? Kirlenmeyen başkası gider bu alemden ama içinde koruduğu doğru kalır, kirlenen sen gidersin bu alemden ama içinde bir ateş kalır, sence bu ateş yakmaz mı seni ve her şeyi?
Yanmaktan ve yakmaktan öylesine nefret edersin ki o zaman ruhunda gerçeği anlamak kalır.
Ne desem ki sana, beni bir anlasana! Belki yaşamak istemezsin benim gibi hiçbir şeyi, sadece bilirsin hüznü kalır!
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta