Gecenin bir vakti
Yalnızlığıma sarıp kendimi
Dalıp gitmişken uzaklara
Çalınır kapım usulca
Terütaze gençliğim çıka gelir
Haza beyefendi, sıkar elimi kibarca
Göreceğim gelmiş, çok da özlemişim
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bakın buda başka...İçim titredi yine. Tebrikler efendim, yeniden tebrikler.
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
Torunu kucaginda oturan Dede cok dogru yazmis... Siir cok hos ve güzel dost.. Tebrikler
Ne güzeldir gençliğinizin sizle dertleşmesi..Ve ne güzeldir insanın gençliğiyle yüzleşmesi...Güzellikler yazdıklarımla sınırlı değil elbet,şiirinizi de ekliyorum güzellikler serisine..
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Diyorumki bir gün
sevdamı yüreğime yüklesem
alıp gölgemi yanıma
dağ deniz çekip gitsem...
Selam sevgí ve dostlukla
hep bir geçmiş ve geleceğe
kısık gözler var bakan
çalma zamanımı diyor şu an....
sevgiyle,
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta