Ne zaman yokluğun aklıma düşse karanlık gecelerde
Kıpırdanır içimde en anaç duygularım
Karanlıklardan yılgın gözlerim pencerelerde
Geceyi böler geçer gönül hıçkırıklarım
Dışımın suskunluğuna inat...
Yalnızlığıma lanet okuduğum akşamlar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Cok guzeldi:) yureginize saglik severek okudum guzellikler sizinle olsun****Tam Puan***10+10
Cok guzeldi:) yureginize saglik severek okudum guzellikler sizinle olsun****Tam Puan***10+10
Ne zaman yokluğun aklıma düşse karanlık gecelerde
Kıpırdanır içimde en anaç duygularım
Karanlıklardan yılgın gözlerim pencerelerde
Geceyi böler geçer gönül hıçkırıklarım
Dışımın suskunluğuna inat...
sevgili Tufan hocam, çeyrek asır önceki Erzurum gecelerini hatırlattı bu dizeler, çok duygulandım teşekkür ediyorum tebrik ediyorum, selamlar..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta