Gelemiyorum
Ey deli gönlümün, kara güzeli,
Yürek mecruh çare bulamıyorum,
Ondan yüz ifadem melül bezeli,
Latifem yok artık gülemiyorum,
_ _Gülsem içim ağlar yokluğun varken,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜREĞİNİZE SAĞLIK BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM HER DAİM ŞAİR YÜREĞİNİZ VAR OLSUN GÖNLÜNÜZ SEVGİYLE DOLSUN KALEMİNİZ COŞTUKÇA COŞSUN BU GÜZEL ŞİİRLERİNİZ OKUNDUKÇA OKUNSUN SAYGI VE SEVGİLERİMLE +10
Okunası çok hoş şiirinizi canı gönülden kutlarım Yavuz bey. saygılar...
kalemi kutluyorum anlamlı bir çalışma. sevgi zor iş. sevdiğine sitem eden bir yürek görüyorum şiirde. yanlız; Yabancı kaynaklı kelimeleri şiirin altına not düşerseniz anlamak daha kolay olur. kaleminiz daim olsun
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta