Kabuğa çekilip pusan olursa,
Aşıklar içinden atmaya geldim.
Aşık meclisinde susan olursa,
Sesimi sesine katmaya geldim.
Yalnızsan yanına yoldaş olurum,
Dertliysen derdine haldaş olurum,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Tebrikler efendim. Çok güzel yazmışsınız. Yüreğinize sağlık...
Hocam özletmeyin kendinizi ve şiirlerinizi...
tebrik ederim...
Abdulkadir ÖĞDÜM
Ögretmenim!
Bu ne güzel anlatim hem de yürekten. Yalnizligimi unuttum.
Her yönü ile örnek dizeler. Tesekkürler ve saygilar.
Hoş geldin üstadım..yeriniz boş kaldı..tebrikler,sevgiler
Tebrikler çok güzel bir şiir..
Çok güzellll...çokkkk...
Yüreğinize sağlık Sabit İnce
Sevgiler...
Yalnızsan yanına yoldaş olurum,
Dertliysen derdine haldaş olurum,
Vuracaksan eğer koldaş olurum,
Aşkın meyvasından tatmaya geldim.
çok güzeldi Sabit dost kutlarım selamlar
Turhan Toy
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta