Kin ve düşmanlıklar benim neyime
Bir olup dik durma zamanı geldi
Nefsine uyarsan bitirir seni
El ele tutmanın fermanı geldi.
Kararmasın yüzüm sevgiden öte
Hiç ayrım yapmadan kalkın nöbete
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kin ve düşmanlıklar benim neyime
Bir olup dik durma zamanı geldi
Nefsine uyarsan bitirir seni
El ele tutmanın fermanı geldi.
Böyle fermana boynumuz kıldan ince.
Yüreğinize kaleminizw sağlık.
Kutlarım.
''KİNİ, ÖFKEYİ, NEFRETİ SOKMA GÖNÜL EVİNE
BİR SELAM VER HER SABAH, TANIMADIK BİRİNE ''...
............ BU DA BENDEN OLSUN...
TEBRİKLER GÜZEL ŞİİRİNİZE....
KALEMİNİZE SAĞLIK ÜSTADIM...
-Çok güzel ,herkese bir ders var.Gönlünüz dert görmesin.Bende kafiyeli yazıyorum Saygılar.
Kin ve düşmanlıklar benim neyime
Bir olup dik durma zamanı geldi
Nefsine uyarsan bitirir seni
El ele tutmanın fermanı geldi.
Selahattin Bey!
Harika olmuş.
yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta