Kederse ayrılığın her arkası
Çıkar kınından hançeri
Vur!
Vur dağların ardındadır sesim
Sesimki sızım sızım ağlatır bedenimi
İnceden dokunur sürmeli
Yine gecenin karanlığına büründüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili ey; gel, gel ki seninle denizime ulaşayım, hayatıma sahip olayım. Gel ay yüzlü dilber, kameri kıskandır. Aydınlat gecemi. Özleminden bir çöle dönüşmüşsem yeşert kumlarımı âb-ı vuslat’ınla, susuzluğumu gider.....
Vuslat için gel demek ne güzel .... yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta