Gönülden sevmeyen güzel
Gel gör halimi halimi
Çok meyvalı ağaç gibi
Eğdin dalımı dalımı
Sen bu sabrımı taşırdın
Bu yarayı sen kaşıdın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğinizi sağlık
kutluyorum güzel dizelerinizi
Muhterem yüreğine sağlık güzel bir şiir okudum saygı ve selamlarımla
Sevgili babacigim askin bir oteki yüzünü acmissin oglun olarak seni tebrik ediyorum her zaman dedegim gibi seninle gurur duyuyorum.
Çok güzel bir Anadolu ezgisi olmuş. Yüreğine sağlık. tebriklerimle
Seyfeddin Karahocagil
türkü tadında çok güzel bir eser bence ..kutlarım kaleminizi selam ve dualarımla
Çok güzeldi efendim, saygılar
kutlarım,saygılar
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta