yabancı defolsun yahut vurulsun
Mevlananın sözü öylece dursun
ilimden dönülsün cahil yürüsün
kendi kendimize mezar kazalım
kapıyı açmadan gelen görülmez
tekini vurmakla dibi bulunmaz
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




TEK KELİMEYLE ALKIŞLIYORUM.GÜZEL DUYGULAR , GÜZEL DÜŞÜNCE.SANA TÜM KALBİMLE KATILIYORUM.HARİKA BİR ŞİİR OLMUŞ.TEBRİK EDİYOR VE ALKIŞLIYORUM.
HAK EDEN İLK TAM PUAN BENDEN.SELAMLAR SAYGILAR.
''insan olmak ise bu işin aslı
tarihe göz gezdir yüreğin yaslı
ölüm Allahtandır diyen dar başlı
kendi kendimize mezar kazalım''
Yüreğin dert görmesin. anlatım harika ve duygulu yerli yerinde
EFENDİM ÇOK AKICI VE YÜREKTEN OLAN ÇALIŞMALARINIZI TEBRİK EDİYORUM.
CAN BACIM bu kadar öfkeli olma. Korkma bir gün dünyada sevgi kazanacak. Biz ki bir ölürsek bin doğarız. Bu mezardı kefindi hayırdır :)))????
Güzel yüreğinden güzel bir şiir okudum. Tşkler BACIMA
boğdunuz mu bizi sır denizinde
nefesi kestiniz kapı dibinde
rahat uyumayın tükenin sizde
kendi kendimizi hadi yakalım
çok güzel çalışmaydı..
kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta