Zulüm nefretimi esir almadan
Benliğim benden utanç duymadan
Gözlerim mateme alışmadan
Bedenim, bir sona yaklaşmadan gel
Her gece çaldırma cana azap kapısını
Ne gönlüm, ne gözüm tutamaz oldu yasını
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Geçmişten hesap dahi sormadan
Aşk dolu sarhoş bedenin aymadan
Zalimlerden zulüm dersi almadan
Yüreğimde sen; beni de bir kabre koymadan gel
Duygu yüklü şiiriniz için kutlarım.Tebriklerimle.
Kutluyorum
Ergin bey,
selamlar...
Yüreğimde sen; beni de bir kabre koymadan gel
Hep bu bu anlamda bir cümle ile cümle sonsuza kadar düşünesim gelir...
saygılar
mustafa yılmaz
ant+10
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta