Yine ekâr bastı gamlı gönlümü,
Eski yaralarım açıldı gel, gel.
Hasret talan etti bütün ömrümü,
Dal budağım arşa saçıldı gel, gel.
**** ****
Sevdanı çekerim ıraktaan ırak,
Sardı her yanımı bir garip merak,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




selam ve sevgilerle 10 p
bana eski ustatları hatırlattı güzel olmuş
Ustadım çok severek okuduğum bir şiir
yüreğinize sağlık, tebrikler.
çok da hoş olmuş üstad. tebriklerimi sunarım.selam ve dua ile.
Ölçüsü ve uyağı yerli yerinde, hoşta olmuş, ses uyumuda güzel.
İçeriği can acıtsada güzeldi.
...Bizede; gelsin artık demek düşüyor tüm yolu gözlenenler.
Kutlarım .Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta