Ben bekliyorum,
Umudum elimde,
Kokunu çektim bu gece doldum yine seninle,
Adını anarım,
Bir dua geçer içimden,
Dua bana karışır ben geçerim kendimden..
Ne duruyorsun haydi gel,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ben bekliyorum,
Umudum elimde,
Kokunu çektim bu gece doldum yine seninle,
tebrikler özlem kokulu mısralar kutlarım muhabbetle
Çok güzel ve içten olmuş, tebrikler ruhu güzel insan...
oofff..offf...sız de en az benım kadar ıstıyosunuz sevgılıyı...cok beğendım anlatımınızı..tebrıkler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta