Gel davetlerin en yücesi ile
Mektupların şiirleriyle
Son nefesini sinemde
Seviyorum derken verircesine
Uzaklardan kaç kurtul
Bakır dağları renklendir de gel
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




dost yuregındekı sese karşılık verıp gelmesı dılegıyle
emegıne saglık
Aah gideni beklemek ne zordur,hele dönmeyeceğini biliyorsa insan daha eziyetli ve inatçı bir bekleyiş başlar...Ne denir ki,inşallah gelir.
Varolun.
elif ay
eski aşklarını unut öyle gel
selamlar..
Geldim ve gördüm ki sevda söyletir bizi... Susturabilene de aşk olsun billah...
Emeğinize, yüreğinize sağlık, sevgiyle.
GÖNÜLDEN TEBRİKLER... ZEVKLE OKUNACAK BAŞARILI BİR ÇALIŞMA ...
Çok hoş, gerçekten geldiğime değdi...Tebrikler
güzel bir anlatim...güzel bir siir...tebrikler
gelmesi dileğiyle...tebrikler.......
Tebrik ve selamlarımla...
Sensizlikler benide vurur
Vurulduğum gün değil
Öldüğüm gün de olsa gel
Bekler
Gel bekler mezar taşları gel
Gel artık...
Gel.
tebrikler....saygılar
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta