Gel de karanlıklarım aydınlansın
Gel de ruhumdan kasvet kalksın
Gel de kalbim de güller açsın
Gel de bu can seninle canlansın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ah, çağırınca bir gelseler...
Saygıyla efendim...
Acaba gelirmi dersin
Gidenler kolay dönmüyorda
tebrikler kısa ve hoş bir şiir
selam ve duam ile
gel, ruhumun ışığı,karanlık gecelerin dolunayı,gel güneşsiz günlerimde doğ yüreğime ısıt beni. Yüreğine sağlık Serap Yeşil
Gemezse sana hayat olacaksa sen git...Tebrikler kardeşim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta