Gel.....birgün düşlerimden çıkarak
Gözlerinde tütünümün buğusu
Ellerinde toprağımın kokusu olsun
Bir pancar sökümü halaylarla gel.
Seni gören bereketi tanısın
Öyle horonlarla,bozlaklarla gel.
Bahar endamında,yaz kıvamıyla
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel şiir, tekrar tekrar okudum. Felsefe olarak ve şiir olarak ayakları yere basıyor. Kutlarım Devamını dilerim.
tebrikler güzel dizelerle gelmişsiniz dile
mehmet şakir karataş
Güzel şiir,tebrikler kaleme..
İnsanın varlığı,düş kurabildiğince...
'Ah özgürlük' beklemek bile güzel yolunu.
Kutluyorum güzel şiir.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta