Ufkumun güneşi ol,
Bahtıma doğda gel.
Aydınlığa kucak aç
Adımı semaya yazda gel..
Ufkuma yıdız ol
Sevgilere kucak aç.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Duygular dökülüvermiş gönülden. Sevgiler
Sevdanın simgesi ol
Herkes duysun adını.
Aşıklar çeşmesi seni bekler
Kana kana içte gel...
Duygulu şiire güzel final.
tebrikler
ne güzel bir davet ve de bir şiir..
sevgiler sn ağır ...
davet ederiz gel'in binbir şeklini dizeriz dizelerimize gelirler mi bilinmez kutlarım sn Ağır sizinkide bir başka güzel davet...
Çok güzel bir çağrı umarım duyar ve gelir kutlarım:)
Gurbet meleği
bu ne kadar güzel yürekten çağrı..umarım en kısa zamanda çağlayanlar gibi akarak gelir..:) tebrikler..saygılar
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta