Karanlıklar son bulacak,
Umudun aydınlık ikliminde,
Güneş nikabını kaldırıp,
rahmet ışıkları ile raks edecek,
Işığa hasret bekleyen dertli gönüllerin mutlu seherinde.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzel bir çalışma harika bir şiir.İnşallah çağrınızı duyar ve çabuk gelir.Şiirinizi içtenlikle ve beğeniyle okudum.Sizi ve bu mükemmel eserinizi tam puanımla özden kutluyorum...Tebrikler..
gelseydi bu şiir olmazdı...
şiirdeki akış oldukça güzeldi.
duygusu ve tınısı yerindeydi.
tebriklerimle
sevgi ve huzurla kalın efendim...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta