Sevmelerden geceli cok olmadi aslinda...
Kör sözlerimde son mumlari söndürdüm...
Gece kanatli suskunluklar,
Mavilikleri kizila boyayali beri,
Ben, once senden,
Ben, once yalnizliktan,
Ben, once benden....
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Sen geçtin benden
Bende, senin için geçtim benden.
kendinden geçilir, sevmekten geçilmez... hoş olmuş, kutlarım... :)
Tebrikler Sevgi. Çok güzel bir şiirini daha okumaktan büyük mutluluk duydum.Tam puan, selamlar.
anlamlıydı...
tekniğiniz ve kaleminiz çok özgün...
tebrikler...
anlamlıydı...
tekniğiniz ve kaleminiz çok özgün...
tebrikler...
anlamlıydı...
tekniğiniz ve kaleminiz çok özgün...
tebrikler...
cak güzel şiir gercekten
Sevdalı bir yüreğin sitemi vardı dizelerinzde,yüreğinize sağlık,güzeldi.Saygılar sunuyorum...
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta