Gelip geçti sonbaharım,
Kışa vurdu gönlüm,
Bahçelerim ayaz aldı,
Rengarenk güllerim buza sardı...
Ne yanakta pembelik,
Ne parıltılı gözlerim…
Kanadında bülbüllerin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebriklerrrrrrrr
merhaba dost seni , Çiniler diyarı KÜTAHYA isimli grubumuza davet ediyorum, katılımın onur verecek
Gelip geçti sonbaharım,
Kışa vurdu gönlüm,
Bahçelerim ayaz aldı,
Rengarenk güllerim buza sardı...
Ne yanakta pembelik,
Ne parıltılı gözlerim…
Kanadında bülbüllerin
Uçuştu namelerim...
hoş arkadaşım gül yüzünden gülücükler hiiiç eksik olmasın hemi.... sevgi ve tebriklerimle...
heyy nağmelerini yakışası bir kuşun kanadına yüklemişsin ...bundan sonrada pırıldar elbet gözler..güzel ve anlamlı dizeler tebrikler aliye hanım..Rıfat Gürsoy
ömrünün kalanı bahar olsun güzel anlatımdı tebrik
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta