Gelip geçti sonbaharım,
Kışa vurdu gönlüm,
Bahçelerim ayaz aldı,
Rengarenk güllerim buza sardı...
Ne yanakta pembelik,
Ne parıltılı gözlerim…
Kanadında bülbüllerin
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebriklerrrrrrrr
merhaba dost seni , Çiniler diyarı KÜTAHYA isimli grubumuza davet ediyorum, katılımın onur verecek
Gelip geçti sonbaharım,
Kışa vurdu gönlüm,
Bahçelerim ayaz aldı,
Rengarenk güllerim buza sardı...
Ne yanakta pembelik,
Ne parıltılı gözlerim…
Kanadında bülbüllerin
Uçuştu namelerim...
hoş arkadaşım gül yüzünden gülücükler hiiiç eksik olmasın hemi.... sevgi ve tebriklerimle...
heyy nağmelerini yakışası bir kuşun kanadına yüklemişsin ...bundan sonrada pırıldar elbet gözler..güzel ve anlamlı dizeler tebrikler aliye hanım..Rıfat Gürsoy
ömrünün kalanı bahar olsun güzel anlatımdı tebrik
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta