Melodi olmak gecenin bir yarısı.
Bir mısrada küçücük,
Yaramaz, sıradan bir hece olmak.
Kağıda dökülmekten bir parça utanmış.
Unutmayı bilmeyen bir yüreğin
Unutmayacağım haykırışıyım şu an.
Sessiz bir yalvarışın bam teliyim.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bir gün hayat gerçekten güzel olacak....
umuyorum diliyorum nekadar muazzam şiirinizi kutluyorum sizi tebrik ediyorum gülen yüzünüzden sevgi eksilmesin temmuz sıcağı gibi yaşantınız olsun sevgilerimle sami.
SEVĞİLİ ŞAİR SİZ NE OLUR AŞK ŞİİRLERİ YAZMAYA DEVAM EDİN,MADEN UNUTMAYI BİLMEYEN BİR YÜREĞİNİZ VAR,ÇOK GÜZEL KUTLARIM
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta