Izdırabın sonu yok sanma, bu alem de geçer,
Ömr-i fani gibidir, gün de geçer, dem de geçer,
Gam karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer,
Devr-i şadi de geçer, gussa-i matem de geçer,
Gece gündüz yok olur, an-ı dem adem de geçer,
Bu tecelli-i hayat aşk ile büktü belimi,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




...hem dem de geçer...
Bu tecelli-i hayat aşk ile büktü belim
Dünya hayatı kimileri için cennet kimileri içinse cehennemdir cehennem açı çekmektir
Bana göre cennet ise huzur ve rahatlıktır biri zor geçer birisi bir anda geçer anlamlı
Bir şiirdi tebrikler Allah rahmet eylesin
Kimileri deli dese de bu deliler gerçeği fark eden delilerdir siz ne bilirseniz
Ona göre bir şeyler söylersiniz o neyse o ne isim takarsanız takın değişen
Bir şey olmaz gerçek neyse odur değişmez sadece bilmek anlamak gerekir
Hepsi bu ALLAH rahmet eylesin mekanın cennet olsun
Çok fantastik bir şair :)
Sen de geçersin koçum.
usta kalem.şiirini beğeniyle okudum.rahmet dilerim.saygılarımla
Çılgın şairlerimizden :)
Çok güzel bir şiir
Aruz vezni
Remel behri
Tefilesi: feilAtün feilAtün feilAtün feilün
Büyük sair;haksizliga,yolsuzluga karsi yazmis siirlerini.Helede küfürün bukadar yakistigi bir sair yoktur.Nur icinde yat..
Bu şiir ile ilgili 69 tane yorum bulunmakta