Uzaktayım
Ellerimde yalnızlığın kelepçesi
Unuttum seni,unuttum herkesi
Bu sensizliğimin ilk gecesi
Gözlerimde karanlık
Ellerimde boş bir kağıt
Birazdan bu kağıda
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ah be kardeşim bu kadar gerçekten yazılır mı? İki tanecik şiirin var samimi söylüyorum şu şiirlere bir bakayım dedim hiç böyle güzel olacaklarını ne yalan söyleyeyim ummuyordum okuyunca mest oldum. Diline yüreğine sağlık. Şiir yazmaya devam etmeni bu üstün kabiliyetinizin niçe şiirlerle şiir severlere ulaşması dileklerimle. Selamlar sevgiler saygılar
Ali Soyyiğit
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta