Uzaktayım
Ellerimde yalnızlığın kelepçesi
Unuttum seni,unuttum herkesi
Bu sensizliğimin ilk gecesi
Gözlerimde karanlık
Ellerimde boş bir kağıt
Birazdan bu kağıda
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ah be kardeşim bu kadar gerçekten yazılır mı? İki tanecik şiirin var samimi söylüyorum şu şiirlere bir bakayım dedim hiç böyle güzel olacaklarını ne yalan söyleyeyim ummuyordum okuyunca mest oldum. Diline yüreğine sağlık. Şiir yazmaya devam etmeni bu üstün kabiliyetinizin niçe şiirlerle şiir severlere ulaşması dileklerimle. Selamlar sevgiler saygılar
Ali Soyyiğit
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta