Gece karanlık,
Kedim karanlık,
Ben karanlık.
Ortalık sessiz,
Karşımda votka,
Aklımda sen.
Yıldızlar yok,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Teşekkür ederim. Beni buldu. Ben de onu.
Sayın Hüseyin Parlakdemir, şiirimi beğenmenize ve on puan vermenize çok sevindim. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılarımı sunuyorum. Mutlu,huzurlu,sağlıklı günler diliyorum.
Sayın Dr. Jivago, şiirimi okumanıza sevindim. Güzel dilekleriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla....
Sayın İbrahim Başar, şiirimi beğenmenize ve on puan vermenize sevindim. Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla....
Gönül dostum kaleminize elinize yüreğinize bileğinize sağlık tebrik etmek gerekir böyle bir şiir yazanı kutlarım çok güzel ve anlamlı bir şiir kaleminiz daim olsun 10 + puan
* Bir gün bulacaktır sizi inanın..herşey gönlünüzce olsun..*
Teşekkür ederim. Beni buldu. Ben de onu.
harika bir şiir okudum. yüreğinize sağlık. saygılarımla +10
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta