Düşlerimin arasına şiir düşmüş,
Yazıp okuyasım geldi düşümde hece hece,
Seni yazmak geldi içimden,
İsmini yazıp, düşlerime emanet ettim dün gece.
Gördüğüm düşü hayra yorsam mı,
Düşlerimin arasında şiirimsin sen,
Yüreğimde sızlayan bir isimsin.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




güzel bir özlem şiiri dökülmüş yüreğinizin ceplerinden.
kutluyorum.
uzun bir aradan sonra şiirinizi okumaktan mutlu oldum sevgili Hafize Hanım.
selam,saygı ve sevgiler yolluyorum.
ne güzel tebriklerimle
Görülen her düşü hayra yormalıki hayrolsun ....
Yüreğine kalemine sağlım Hafize hanım...
Samimi sıcak
Sevgiden ve güzel duygulardan yana
kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz
hiç incinmesin böyle güzel eserleri
bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım
yürekten alkışlıyorum sen sevgili kardeşimi
kutlarım başarılarınızın devamını dilerim
Düşleriniz hayra yorula mutlu yıllar iyi sabahlar tabi burası sabah sabah ezanına 25 dakika var
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta