Yıllardır bekliyorum lâkin
vakit olmamış gece yarısı
gözlerim görmez oldu
kulaklarım duymaz
çınlayıp duran şu beynimde
görülmedik,çekilmedik
hangi çile bulunmaz?
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Güzell sevdim kankki
çok teşekkür ederim mustafa bey,selamlar..
Gece
Yıllardır bekliyorum lâkin
vakit olmamış gece yarısı
gözlerim görmez oldu
kulaklarım duymaz
çınlayıp duran şu beynimde
görülmedik,çekilmedik
hangi çile bulunmaz?
Bu dört duvar
hep aynı şeyleri mi anlatır
aklımdan çıkarıp savurduklarım
neden kaçarcasına,yine
gelip saklanır kalbime?
Çekersin bir yorgan gibi
koca şehrin üstüne
mavi buzdan dumanı
ey ayazlı gece!
bir de duysan sesimi
gelip çöksen âh...
derman yüzü görmemiş
şu dertlerimin üstüne!
Şadi Sırkıntı
----Gönlüne sağlık. Kutlarım. Selamlar...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta