Benim sana aşık olmam gayet normal. Yaradan seni aşk diye yaratmış;
Senin bana aşık olman ise büyük bir ihtilal gerektirir.
Hadi gel gel de beraber bir devrim gerçekleştirelim...!!!
Yüksel ŞEKER
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"Aşk" ,"İşk" kökünden türetilen bir tabir olup mana olarak da, sevenin sevdiği kişiyi-tıpkı sarmaşık bitkisinin kendini ayakta tutan canlı payandalarına yaptığı gibi-severken boğup öldürmesi demektir.
Hayırlı, meşru, fıtri, makul ve baki muhabbetler dilerim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta