Açıp ta gözümü, bakamaz oldum.
O güzel yüzünü, göremez oldum.
Verdiğim sözümü, tutamaz oldum.
Ey dost söyle nedir, bu garip halim.
Ben beni nedense, tanımaz oldum,
Zalim bir hainin, bendesi oldum,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




AL İŞTE BİRTANE DAHA MESTETTİN SAYGI DEĞER HOCAM EMEĞİNE GÖNLÜNE SAĞLIK.
Hal nicedir bilemem fakat acılara takılıpta kalan ömrü zayi etmeyin derim...
yazan yüreğe saygılar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta