Fakir ama o da insan
Hakir görme o garibi.
Her insanda vardır noksan
Rezil etmen o garibi.
Anamız bir,babamız bir
İnanırız Hakk' a tekbir
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




'Bir garip ölmüş diyeler,
Üç gün sonra duyalar,
Soğuk suyla duyalar,
Şöyle garip bencileyin dermiş' ya miskin Yunus. İşte gariplerin hali diyor insan şiirinizi okuyunca.tekrar şiirde olmak güzeldi Yaşar bey. Nicelerine...
GÜZEL DÜŞÜNCELERLE YOĞRULMUŞ ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.SELAM VE TEBRİKLERİMLE.
her geceyi Kadir bil
Her geleni Hızır bil
Harabat ehline hor bakma Şakir
Definelere malik viraneler var...
Kimin ne olduğunu yalnız yüce ALLAH bilir. İnsanları dış görünüşleri ve varlıkları ile değerlendirmemeli.Kutluyorum sn. Yaramış. İçeriği dolu dolu, güzel bir hece şiiri okudum usta kaleminizden. Nicelerine... Esenlikle...
Mani güzelliğinde toplumsal şiir.Şiiri beğeni ile okudum.Tam puan +ant. tebrik ederim. Selam olsun.
Kara gökler üste çöker
Yağmur olur sular döker.
Yoksulluk belini büker
Ağlatmayın o garibi.
...gerekse konu, gerekse işleyiş bakımından çok başarılı bir şiir...tebrik ederim, Sayın Yaşar Yaramış
Ayak kafiyelerinde biraz uğraşılsa 4+4 çok güzel bir hece şiiri. Anlatım ve akıcılık çok iyi. Yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta