Oy benim yosun kokulum..
Oy benim en yoksulum...
İşte ta şuramda sakladığım..
Çocukluğumun ip atladığı sokaklardamısın..
yoksa sen de..
Azrailin adımısın............
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




mükemmel kaleminiz daim olsun tam puan muhabbetle
.GaRDaŞ.
Oy benim yosun kokulum..
Oy benim en yoksulum...
İşte ta şuramda sakladığım..
Çocukluğumun ip atladığı sokaklardamısın..
yoksa sen de..
Azrailin adımısın............
Oy benim elim kolum..
Oy benim yokolduğum..
İşte sende dönüp ardını gidiyorsun...
Hasretinle yanıp kavrulduğum yollardamısın..
yoksa sen de..
Hatıraların adımısın....
Gül Gün
Nefir bir anlatımdı.Kutluyor,tam puanımla esenlikler diliyorum..
yaşamın kendisiyim ben...
prangaları eskiten hasretinim..
kalan tek şeydir belki,de o bizden bize..
sadece adımızla,da kalmaz artık varlığımız..
hem azrail tanır bezi,hem cebrail,hem'de çocuklar..
tüm renklerim elimizde artık,kokusu bile var ..
somun kadar olmaa,da..!! can kadar can,lı..
müthiş bir duygusallık akmış kaleminizden...
etkileyici ve içten bir anlatımla...
saygılarımla kutluyorum....
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta