GARDAŞ
Güzel bakan gözler hep güzel görür,
İnsanlar insanın aynası gardaş.
Özünde ne varsa, sözüne vurur,
İnsanlar insanın aynası yoldaş.
Mağrurlar bakanda mağrurluk görür,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




abicimmm sen hep yaz...
Doğru demişsiniz Fahri bey kardeşim;
Elma ağacında armut bite mi?
Güzel ve anlamlıydı şiiriniz,
gönülden kutluyorum,
saygım ve sevgimle,
Ünal Beşkese
Tebriklerimle listemde. saygılarımla efendim.
Hareketteki sessizliği gören,sessizlikteki hareketi de görürmüş.Yeterki insan bakmasını bilsin.Gönül gözü ile,aydınlığa açılan o geniş kapıda.Kutlarım öğretmenim.Nicelerine.
Güzel bakan güzel görür, güzel söz söyleyen güzel söz işitir.
Kısacası her şey kişinin kendisinde biter.
Gönülden kutluyorum emeğinizi sayın Fahri Bulut.
Saygıyla.
Kendisi insansa başka insanlara ayna olacaktır insan; yüreği haset dolu olanın, kinden, öfkeden, nemrut bakıştan gayri nedir bize yansıyan. Kutluyorum. Başarılar, sevgiler.
doğru sözler,,, beğeniyle okuduğum bu güzel şiir için tebrikler fahri bey
KUTLARIM SİZİ YURTSEVER İNSAN.yuvasız kuş
Günümüzde aynalar bile üstündeki yansımaları tanıyamıyor... Öyle kirlendi ki dünya...
Kaleminize sağlık sayın Fahri Bulut...
Herkes ektiğini biçermiş kardeş
Gülşende bülbüller ötermiş kardeş
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta