Seni nasıl anlatsam gardaşım.
Haksızlığın karşısında,
Adaletin kılıcıydın..
Saygının ve dürüstlüğün,
adıydın gardaş...
Seni unutanlar utansın
gardaş.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sevgli Tülay...gözyaşlarımla okudum..ve anladımki..sende benim gibi vurgun yedin, ben yüreğimin ağıtlarını susturamıyorum o gardaş acısını çok iyi biliyorum ve onun içindirki, türküleri bulutlara astım ben...satırlarınla yaralarım birkez daha kanadı...sevgiler yolladım yüreğine ve kalemine...
çok güzel gardaş sözcügü bizim yörede çok söylenir sende yöremizin kızısın unutmamışsın her nekadar istanbulda yaşasanda yüregine sağlık çok güzel anlatım sevgiler....
Ali Asker Çataltaş
Çok güzel vede anlamlı yorumlanmış,bir o kadarda güzel bir şiir olmuş.Tebrik edrim.
Mürsel Adıgüzel
Bu soruya tam on beş yıldır bir yanıt bulamadım....Öyle bir yara ki...durmadan kanar ve yürekte bir çığlıktır hep...Yüreğinize sağlık..Sevgilerimle
:(
zor ki..ne zor..!
sevgi ve saygıyla
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta