Ne tren, nede otobüs ikiside değil
Kalabalık var beyin garımda
Peronlar zevksiz ve isteksiz
İnsanlar pervasız vede dengesiz
Hangi yöne gitse gidenler
Hangi yönden gelse gelenler
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bir demiryolcu olarak ilgimi çekti şiirin ismi ''GAR'' kutluyorum saygılarla.
Yüreğinizi , kaleminizi kutluyorum.
İNCİ GERMENLİLER
Ne tren, nede otobüs ikiside değil
Kalabalık var beyin garımda
Peronlar zevksiz ve isteksiz
İnsanlar pervasız vede dengesiz
Hangi yöne gitse gidenler
Hangi yönden gelse gelenler
Ne otobüsler, ne trenler
Belliki menmun değiller
yüreğne sağlık+10
Yollar labirent olmuş
Çıkışlar zabtiyeli
Gitmek için gönül yoluna.
Söyle sevgili
Seni hangi peronda bekletmeli
Bir Demiryolcu olarak,çok ilgimi çekti GAR...kutluyorum :)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta