Ben gecenin en çok,
adını seviyorum.
Bir kere asildir gece...
Sonra karanlıktır.
Yüzlerdeki sahte tebessümler,
Yalan gülücükler,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




YÜREK SESİNİZ SEL OLSUN TEBRİKLER KARDEŞİM
şeytan ayrıntıda, ayrıntı da ayrımsız yirmidört saatin gecesinde ve gündüzünde saklıdır...Geceyi sevmek kadar gündüzü de sevmek, geceden nefret kadar gündüzden de nefret etmenin tam karşıtıdır...Belki ayrıntı bu aradaki çizginin içindedir...
Kutluyorum sayın Özge Ünal...
Okunması keyif veren zengin bir anlatım......
bunlari yapabilseydim ben de severdim:)
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta