Gittiği yere kadar sürdüm gemilerimi
Ufuğun dibindeydi yeşeren ümitlerim
Nihayetsiz bir rüzgar esince bahtıma
Nihayetsiz bir yelken açtım rüyalarıma
Şişirdim yelkenimi özgür tayfa ruhumla
Gittim işte gidiyorum
Tam ileri uygun adımla
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Herkezin cümleleri var ama,son söz ne yazık ki hayatın,insan ne kadar tedbir alırsa alsın,yaşanılan her zaman takdir oluyor,bizede rıza düşüyor,elhamdülillah...yine de rüzgarın kesilmesin.Tebrikler.Selam ve dua ile.
Gittiği yere kadar sürdüm gemilerimi
Ufuğun dibindeydi yeşeren ümitlerim
Nihayetsiz bir rüzgar esince bahtıma
Nihayetsiz bir yelken açtım rüyalarıma
Şişirdim yelkenimi özgür tayfa ruhumla
çok güzel dizeler
kutlarım
Arap kurt
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta