Dağlar ardından bir figan
Yükseliyor arşa duman duman.
Bu acı
Bu feryat niye
Acep yarinimi kaybetmiş ki
Figan eyleye.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Tebrikler, Nesrin,Hanım......Unutulduk.
Tebrikler nesrin harika mükemmel anlamlı güzel bir şiir bu nefis şiirinizi yürekten kutlar şükranlarımı sunarım elleriniz yüreyiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun şair Turan çeliker
Kartal olsam göklerde yükselsem
Çıksam bulutların üstüne
Seyretsem bulutlardan seni.
Süzülsem özgürlüğe
Yavaş……..
…………..yavaş
müthiş bir hareketlilik ve akıcılıkla kalemden dökülmüş dizeler..
hüzün ve yüreğin sessiz sesi mükemmel ifadeler ve hikayelendirme ile dile getirilmiş...
selam ve saygılarımla kutluyorum...
kartal misali yalnız ama özgürce...
çok beğendim...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta