FERYAT
Yetti Artık, birbirimizle cepheleştiğimiz,
Oy için Vatan Cephesiyle başlamıştı cepheleşmemiz,
Siyasetçi çek elini, dinim, imanım üzerinden,
Dinli, dinsiz yaşıyorduk biz, en güzelinden.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Her yönüyle çok anlamı bir eser kaleme almışsınız.Çok beğendiğimi belirterek '' ihanet '' isimli şiirimin son iki dörtlüğüyle saygılarımı sunuyorum.
Nihayetinde hepsi bir kürd'ü, laz'ı ve çerkez'i,
Temel haklar özgürlükler adilce bağlar herkesi.
Ne varki kulaklar sağır duyulmaz vicdanın sesi,
kurtulan az pençesinden cehalet denen illetin.
Bir bütündür bölünemez, parçalanamaz bu vatan.
Kardeşlik düşüncesidir yaşayışa değer katan.
Şiddet eken nefret biçer, nefrete layık yaşayan,
Unutmasınki bayrağı namusudur her milletin...
Abdullah Ataş
ne kadar değerli dörtlükler...
aslında hzuurunda reçetesi...
siyaset ve riyakar politikalar yüzünden insanların birbirine düşman olduğu bir ortamda kendimize gelmemiizi sağlayacak değerli bir çalışma...
içerik ve anlatım çok çok güzeldi...
kutluyorum...
selamlarımla...
duyarli yürege tebrikler...cok cok güzel ve anlamli bir siirdi...kutlarim
Adamların karnı tok,
Hayali düşmanı çok
Allah sabırlar versin,
Feryadımı duyan yok.
Haklısınız dostum.
Selam.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta