Bitmeyen gecenin şafak özlemi,
Bir nesl-i âsıma ağır geliyor.
Kandil kandil gökyüzünde yıldızlar,
Bedenimiz dirhem dirhem ölüyor.
Derme çatma bir hayata âmade,
Plansız düzensiz hücre her oda,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




NE SAKSIDA Kİ ÇİÇEK SOLSUN NE BEDENİMİZ ÖLSÜN...ÜMİTLER YOLLARDA ÖLMESİN HASRETLER OLSUN AMA SONU HEP VUSLAT OLSUN..TEBRİKLER ABİCİM...
NE SAKSIDA Kİ ÇİÇEK SOLSUN NE BEDENİMİZ ÖLSÜN...ÜMİTLER YOLLARDA ÖLMESİN HASRETLER OLSUN AMA SONU HEP VUSLAT OLSUN..TEBRİKLER ABİCİM...
evet hocam bu şiir şiir tatında yüreğine sağlık çok yerinde mısralar dizelemişsiniz
Açmıyor ki güle hasret bahçemiz,
Hecelerde esir kaldı lehçemiz,
Uykulara düşman oldu gecemiz,
Bir nesil varlıkta yokluk soluyor.
ne dene bilirki harikasınız şiir yumağı içinde kalınız.
Açmıyor ki güle hasret bahçemiz,
Hecelerde esir kaldı lehçemiz,
Uykulara düşman oldu gecemiz,
Bir nesil varlıkta yokluk soluyor.
Abim o güzel yüreğini tebrik ediyorum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta