Sevmesem ölürüm,elinden inan.
SEV! diye emreden,ferman kalbimden.
Ben onu dinleyip,dert bulduğum an.
ÇEK! diye emreden,ferman kalbimden.
Bir bana ötüyor,borusu daim.
Olmadı bir kere,sorusu halim.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Son zamanlarda okuduğum en iyi yazan halk ozanı, senin yüreğine ve diline sağlık emi...
Svg&Syg
koy askin korunda yansin yüregi,
Sevgisizin yok Dünya da geregi,
Kalbinin yoluna selam..
Tebrikler veysel gardasim
Ne zaman birazcık,aralık versem.
Sevmeyi bırakıp,ben de dinlensem.
Sevmeyen birine,çok az imrensem.
KES! diye emreden,ferman kalbimden.
Sevmeyene hiç imrenme kardeşim, sen kalbinin sözünü dinle. Sevmeyi bilmeyen insanın hayvandan farkı yoktur.
Tebrikler güzel şiirine. Selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta